Termékek Menü
0

Garancia - Jótállás

Garanciális feltételek
Garanciális feltételek
Szavatossági, jótállási kötelezettségeinknek a Polgári törvénykönyv, a 151/2003 (IX.22.) -, a 45/2014 (II.26.) Kormány rendeletek, valamint a 19/2014 (IV.29.) NGM rendelet rendelkezéseinek megfelelően teszünk eleget.
A vásárló számára nyitva álló, a termékhez járó jótállási jegyen meghatározott garanciaidő alatt vagy kicseréljük, vagy szervizünk megjavítja az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed. 

Speciális esetek:
Sony termékek
Gyári Sony gép, kiegészítőt, tartozék meghibásodása esetén hívd a 06 1 814 4800 (munkanapokon 11:00-20:00 között ) –es telefonszámot, ahol a Sony munkatársai fognak segíteni neked. Online hibabejelentés: http://support.sony-europe.com/repair/index.aspx?site=odw_hu_HU oldalon. 
Microsoft termékek
Gyári Microsoft gép, kiegészítő, tartozék meghibásodása esetén hívd a 06 80 018590 (munkanapokon 09:00-17:00 )-es telefonszámot, vagy látogass el a https://myservice.xbox.com/hu-HU/Pages/Welcome.aspx weboldalra, és jelentsd be a hibát.

Gépek
Üzletünk igyekszik mindent megtenni a kényelmed érdekében, éppen ezért elegendő a géphez kapott garancialevél megőrzése a garanciális javítás esetére. A megvásárolt gép számát regisztráljuk rendszerünkben, így a szám és a garancialevél kellően bizonyítja, hogy az esetlegesen javításra szoruló konzolt nálunk vásároltad.
Játékok
Játékokra akkor tudjuk a 12 hónapos garanciát vállalni, ha az nem karcos, nincs összefogdosva, meggörbítve, megtörve, eltörve stb. Vagyis, ha a hiba magában a szoftverben van, nem pedig a szakszerűtlen használat miatt élvezhetetlen.
Szavatossági jogok, jótállás
Garanciaidő
Új gépek esetén: 12 hónap
Microsoft gépek esetén 12 + 12 hónap
                                     12 hónap teljes körű garancia
                                     12 hónap alaplapi garancia
Új kiegészítők esetén: 12 hónap
Új szoftverek esetén: 12 hónap

Szoftver vásárlása esetén a "visszatérítés" kizárólag a termék csomagolásának felbontásáig érvényes, továbbá a "garancia" nem érvényes magára a fizikális formátumra és azon médiákra, amelyek hibái túlhasználattól, a célnak nem megfelelő használattól, vagy fizikai sérülésekből fakadnak (pl. körkarcok, hajszálkarcok, anyagfelületi sérülések a gép tálcájától).

Amennyiben a szoftver működésében játékon belüli probléma merül fel ("BUG", fagyás, telepítési problémák stb.), a forgalmazó magyarországi kirendeltségéhez fordulhatnak vásárlóink.

 

Gyártó

 

Telefonszám

Microsoft Magyarország ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 8:00-16:00 között)

+36-80-018-590

Sony Europe Limited Magyarország ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 11:00-20:00 között)

+36-1-814-4800

Electronic Arts Magyarország ügyfélszolgálata:
(munkanapokon 9:00-18:00 között)

+36-1-505-9550

PlayON Magyarország ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-17:00 között)
E-mail: 
support@playon.hu

+36-20-242-4706

CNG.HU Kft. ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-17:00 között)

CNG Support

Logitech ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-18:00 között)

+36-1-777-4853

Steam terméktámogatás:

Steam Support

A hibás termékek visszajuttatása és a visszajuttatással járó költségek a vásárlót terhelik. A pontos ügyintézéshez elengedhetetlenek a jótálláshoz szükséges okmányok:

  • Jótállási jegy

  • Nyugta / számla

  • Pontos hibaleírás (lehetőség szerint nyomtatott formában)

A jótállással kapcsolatos kérdéseket telefonon keresztül vagy emailes elérhetőségünkre kérjük megküldeni, ami lehetővé teszi a gyors és gördülékeny ügyintézést.

Ma 2017. október 24., Salamon napja van.

Köszöntjük névnaposunkat

Holnap Bianka, Blanka napja lesz.