Termékek Menü
0

Garancia - Jótállás

Garanciális feltételek
Garanciális feltételek
Szavatossági, jótállási kötelezettségeinknek a Polgári törvénykönyv, a 151/2003 (IX.22.) -, a 45/2014 (II.26.) Kormány rendeletek, valamint a 19/2014 (IV.29.) NGM rendelet rendelkezéseinek megfelelően teszünk eleget.
A vásárló számára nyitva álló, a termékhez járó jótállási jegyen meghatározott garanciaidő alatt vagy kicseréljük, vagy szervizünk megjavítja az esetlegesen meghibásodott olyan termékeket, amelyekre jótállási kötelezettségünk kiterjed. 

Speciális esetek:
Sony termékek
Gyári Sony gép, kiegészítőt, tartozék meghibásodása esetén hívd a 06 1 814 4800 (munkanapokon 11:00-20:00 között ) –es telefonszámot, ahol a Sony munkatársai fognak segíteni neked. Online hibabejelentés: http://support.sony-europe.com/repair/index.aspx?site=odw_hu_HU oldalon. 
Microsoft termékek
Gyári Microsoft gép, kiegészítő, tartozék meghibásodása esetén hívd a 06 80 018590 (munkanapokon 09:00-17:00 )-es telefonszámot, vagy látogass el a https://myservice.xbox.com/hu-HU/Pages/Welcome.aspx weboldalra, és jelentsd be a hibát.

Gépek
Üzletünk igyekszik mindent megtenni a kényelmed érdekében, éppen ezért elegendő a géphez kapott garancialevél megőrzése a garanciális javítás esetére. A megvásárolt gép számát regisztráljuk rendszerünkben, így a szám és a garancialevél kellően bizonyítja, hogy az esetlegesen javításra szoruló konzolt nálunk vásároltad.
Játékok
Játékokra akkor tudjuk a 12 hónapos garanciát vállalni, ha az nem karcos, nincs összefogdosva, meggörbítve, megtörve, eltörve stb. Vagyis, ha a hiba magában a szoftverben van, nem pedig a szakszerűtlen használat miatt élvezhetetlen.
Szavatossági jogok, jótállás
Garanciaidő
Új gépek esetén: 12 hónap
Microsoft gépek esetén 12 + 12 hónap
                                     12 hónap teljes körű garancia
                                     12 hónap alaplapi garancia
Új kiegészítők esetén: 12 hónap
Új szoftverek esetén: 12 hónap

Szoftver vásárlása esetén a "visszatérítés" kizárólag a termék csomagolásának felbontásáig érvényes, továbbá a "garancia" nem érvényes magára a fizikális formátumra és azon médiákra, amelyek hibái túlhasználattól, a célnak nem megfelelő használattól, vagy fizikai sérülésekből fakadnak (pl. körkarcok, hajszálkarcok, anyagfelületi sérülések a gép tálcájától).

Amennyiben a szoftver működésében játékon belüli probléma merül fel ("BUG", fagyás, telepítési problémák stb.), a forgalmazó magyarországi kirendeltségéhez fordulhatnak vásárlóink.

 

Gyártó

 

Telefonszám

Microsoft Magyarország ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 8:00-16:00 között)

+36-80-018-590

Sony Europe Limited Magyarország ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 11:00-20:00 között)

+36-1-814-4800

Electronic Arts Magyarország ügyfélszolgálata:
(munkanapokon 9:00-18:00 között)

+36-1-505-9550

PlayON Magyarország ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-17:00 között)
E-mail: 
support@playon.hu

+36-20-242-4706

CNG.HU Kft. ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-17:00 között)

CNG Support

Logitech ügyfélszolgálat:
(munkanapokon 9:00-18:00 között)

+36-1-777-4853

Steam terméktámogatás:

Steam Support

A hibás termékek visszajuttatása és a visszajuttatással járó költségek a vásárlót terhelik. A pontos ügyintézéshez elengedhetetlenek a jótálláshoz szükséges okmányok:

  • Jótállási jegy

  • Nyugta / számla

  • Pontos hibaleírás (lehetőség szerint nyomtatott formában)

A jótállással kapcsolatos kérdéseket telefonon keresztül vagy emailes elérhetőségünkre kérjük megküldeni, ami lehetővé teszi a gyors és gördülékeny ügyintézést.

Ma 2017. június 24., Iván napja van.

Köszöntjük névnaposunkat

Holnap Vilmos napja lesz.

Törzsvásárlói program

Üzleteinkben elindult törzsvásárlói programunk

Vásárlási utalványok

Az ideális megoldás, ha nem tudod mire vágynak szeretteid, barátaid vagy ismerőseid.

Vásárlási utalványok 5-10-15-20 ezer forintos címletekben kapható!

Facebook